مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-16حوادث

قاتل خاموش باز هم در کرمانشاه قربانی گرفت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت یک شهروند کرمانشاهی در اثر نشت گاز، گفت: آمار گازگرفتگی در آذرماه جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

- مسعود قلعه سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از فوت یک نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: این حادثه در کرمانشاه شهرک الهیه ساعت حدود 10 و 21 صبح امروز، 25 آذرماه به اورژانس اطلاع رسانی شده که براثر این حادثه یک مرد 65 ساله جان خود را از دست داده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمار چشمگیر گازگرفتگی در آذرماه جاری، گفت: هشتم آذرماه جاری، سه عضو یک خانواده شامل یک مرد و 2 زن در روستای چم بطان سفلی هرسین بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار خفگی منجر به فوت شده بودند.

وی تصریح کرد: هیجدهم آذرماه، متأسفانه 2 مرد در رستم آباد کنگاور و 22 آذرماه هم دو مرد دیگر در روستای کل کل شهرستان سنقر به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن فوت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش باز هم در کرمانشاه قربانی گرفت

قاتل خاموش باز هم در کرمانشاه قربانی گرفت