مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-09اقتصادي

تخصیص بیش از 7 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی ویژه شهرستان ارومیه


فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه در سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی 176 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان مصوب شده است، گفت: - ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه در سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی 176 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان مصوب شده است، گفت: تاکنون هفت هزار و 646 میلیارد ریال اعتبار عمرانی ویژه در راستای اجرای این طرح ها تخصیص داده شده است.

غلامحسین عماری افزود: در سفر استاندار آذربایجان غربی به بخش های پنجگانه شهرستان ارومیه 152 طرح عمرانی و 24 طرح اقتصادی تصویب شد که در حال حاضر بالای 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به طرح های اقتصادی سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ارومیه نیز اظهارداشت: 24 مصوبه اقتصادی در این سفرها داشتیم که با پیگیری های صورت گرفته، در این بخش نیز 60 درصد پیشرفت داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری ارومیه، عماری با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر ارومیه ادامه داد: یکی از طرح های خوب دولت سیزدهم خدمت رسانی با محوریت عدالت به مناطق کم برخوردار است که در ارومیه نیز به صورت پایلوت در مناطقی چون کوی سالار و کوی دین پرست اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بیش از 7 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی ویژه شهرستان ارومیه

تخصیص بیش از 7 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی ویژه شهرستان ارومیه