مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-08سياسي

جنایات امروز رژیم صهیونیستی نشان از عمق کینه تاریخی آنان از مسلمانان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: جنایات امروز رژیم صهیونیستی نشان دهنده کینه های عمیق تاریخی آنان از مسلمانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نشست شناخت قرآنی و تاریخی یهود در حوزه علمیه شهرستان میاندوآب با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: حدود سی ویژگی منفی از بنی اسراییل در قرآن کریم نمایانگر چهره پلید قومی است که هفتاد سال است جلوی چشم جهانیان دست به غصب و کودک کشی می زند.

  وی افزود: تاریخ یهود مشحون از جنایات مختلف است که در دوره معاصر با تشکیل صهیونیسم آنرا تکمیل کرده اند.

امامی تصریح کرد: صهیونیسم برپایه آموزه های تحریف شده تلمود شکل گرفت که آشکارا خاخام های یهودی در طول چند قرن از تورات موسی علیه السلام ارائه داده اند.

وی ادامه داد: یکی از انگیزه های قیام امام خمینی (ره) علیه رژیم پهلوی همراهی شاه با اسراییل بود، امام (ره) در این باره می فرمایند: شاه همچنان نفت مسلمین را غصب کرده و به اسراییل می داد و این امر، خود از عوامل مخالفت من با شاه بوده است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: لرد آلن بی انگلیسی بعد از جنگ جهانی وقتی وارد بیت المقدس شد گفت امروز جنگ های صلیبی به پایان رسید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات امروز رژیم صهیونیستی نشان از عمق کینه تاریخی آنان از مسلمانان است

جنایات امروز رژیم صهیونیستی نشان از عمق کینه تاریخی آنان از مسلمانان است