مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-08فرهنگي

«نیکلاس کیج» بازیگر مشهور در آستانه بازنشستگی از سینما!


یکی از ستارگان هالیوود به بازنشستگی چشم دوخته است، «نیکلاس کیج» که در آستانه 60 سالگی است، می گوید که تقریباً بازیگری برای او به پایان رسیده است و ممکن است تنها در سه یا چهار فیلم دیگر مقابل دوربین برود.

- نیکلاس کیج که یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود است اعلام کرد که تقریبا کار او در سینما در آستانه 60 سالگی به پایان رسیده است.

ایسنا به نقل از هالیوود ریپوررتر نوشت: یکی از ستارگان هالیوود به بازنشستگی چشم دوخته است، نیکلاس کیج که در آستانه 60 سالگی است، می گوید که تقریباً بازیگری برای او به پایان رسیده است و ممکن است تنها در سه یا چهار فیلم دیگر مقابل دوربین برود.

او در مصاحبه ای جدید با مجله ونیتب فر گفت: احساس می کنم آنچه را که باید در مورد سینما بگویم، گفته ام و تا آنجایی که می توانستم نقش آفرینی داشته ام.

می خواهم در روند انتخابم سخت گیرانه تر باشم و با صدای بلند خداحافظی کنم کیج اضافه کرد که پدرش در 75 سالگی درگذشته و او نیز تخمین می زند که ممکن است تنها 15 سال دیگر زنده باشد و می خواهد این زمان را با خانواده اش بگذراند.

با این حال او می گوید که آماده است تا سایر اشکال بازیگری، مانند سریال تلویزیونی را امتحان کند، کاری که هرگز تاکنون انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیکلاس کیج» بازیگر مشهور در آستانه بازنشستگی از سینما!

«نیکلاس کیج» بازیگر مشهور در آستانه بازنشستگی از سینما!