مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-12حوادث

استقرار تیم های پلیس راه اصفهان در 9 پایگاه زمستانی


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به شروع اجرای رزمایش طرح زمستانه سال 1402 از استقرار تیم های این پلیس در 9 پایگاه زمستانی استان خبر داد.

- علی مولوی، رییس پلیس راه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه طرح رزمایش زمستانه 1402 از امروز سه شنبه 21 آذر ماه با رمز یا زهرا(س) با حضور یگان های مختلف پلیس راه و راهور، تیم های امدادی و خدمات رسان در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان آغاز شد، اظهار کرد: رزمایش طرح زمستانه امسال با هدف برقراری ایمنی در سطح جاده های استان، روان سازی ترافیک و خدمت رسانی به رانندگان گرفتار در زمان های بحرانی از 21 آذرماه شروع و تا 21 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس راه استان اصفهان در کنار سایر نیروهای امدادی در 9 نقطه اصلی که پایگاه های زمستانی است، مستقر شده و به رانندگان عبوری خدمت رسانی خواهند کرد.

مولوی بیان کرد: براساس تحلیلی که کارشناسان پلیس راه در خصوص حوادث رانندگی زمستان سال گذشته انجام دادند به میزان 16 درصد کاهش تصادفات داشتیم که امیدواریم با هماهنگی و همکاری سازمان های امدادی روند نزولی تصادفات را در سال جاری نیز داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تیم های پلیس راه اصفهان در 9 پایگاه زمستانی

استقرار تیم های پلیس راه اصفهان در 9 پایگاه زمستانی