مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-13سياسي

کمیسیون ماده 10 با فعالیت 6 جبهه سیاسی موافقت کرد


دبیر کمیسیون ماده 10 قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی گفت این کمیسیون با فعالیت 6 جبهه سیاسی به مدت یکسال موافقت کرد.

- دبیر کمیسیون ماده 10 قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی گفت این کمیسیون با فعالیت 6 جبهه سیاسی به مدت یکسال موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرادی در گفت وگویی با اشاره به این که نهمین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی روز سه شنبه برگزار شد افزود: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، طبق بند 2 ماده 1 قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی، جبهه های سیاسی، ائتلافی از احزاب دارای پروانه فعالیت هستند و به همین جهت درخواست های متعددی دریافت شده است که در نشست امروز کمیسیون ماده 10 مورد بررسی قرار گرفت.

وی اعلام کرد: بر این اساس، تشکیل جبهه های شریان، جبهه مردمی ایران قوی، جبهه تحول خواهان انقلابی، جبهه یاس و جبهه شورای وحدت به اطلاع کمیسیون رسید و طبق قانون احزاب و انتخابات به مدت یکسال و در سطح ملی امکان فعالیت خواهند داشت.

همچنین جبهه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در سطح استانی می تواند فعالیت داشته باشد.

وی یادآور شد: در ماده 8 قانون انتخابات تاکید شده است که صرفا احزاب و جبهه های قانونی می توانند نسبت به اعلام فهرست های انتخاباتی اقدام کنند، از این رو،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ماده 10 با فعالیت 6 جبهه سیاسی موافقت کرد

کمیسیون ماده 10 با فعالیت 6 جبهه سیاسی موافقت کرد