مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-23فرهنگي

رقابت دفترخونه صدا با پاورقی سیما!


پیامک های مردمی ارسال شده به سامانه 162 همیشه راهی برای روشن شدن رضایت مخاطبان از برنامه هاست تا رسانه ملی بتواند بازخورد برنامه هایش را به صورت مستقیم از مخاطب بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: نگاهی به پیامک های ارسال شده به این سامانه نشان می دهد برخی سریال های درخواستی مردم برای بازپخش از تلویزیون و برنامه هایی مثل دفترخونه و پاورقی بیشتر از دیگر برنامه ها مخاطب داشته و کلیدواژه آنها در میان پیامک های مردمی بیشتر دیده می شود.

طنزی با نام دفترخونه برنامه دفترخونه از جمله برنامه های پرمخاطب رادیوست که در میان پیامک های مردمی هم می توان رد و نشانی از آن پیدا کرد.

این برنامه به تهیه کنندگی حسن حیدرزاده طراحی و تولید می شود با زبان طنز به موضوعاتی مانند ماجرای فرار شاه از ایران، خانواده و زن ایرانی در اسناد لانه جاسوسی و.

می پردازد.

برنامه دفترخونه به تهیه کنندگی حسن حیدرزاده، بازیگری محمدجواد محمدی، حسن حیدرزاده و مهسا زمانی در قالب مستند- جنگ تولید و از رادیو معارف پخش می شود .

بیان مطالب با زبان طنز سیدرضا میرصادقی 45 ساله از اراک از جمله مخاطبان این برنامه است که در این خصوص به جام جم می گوید: دفترخونه به دلیل طنزی که در بیان مطالب سیاسی دارد، برای من جذاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت دفترخونه صدا با پاورقی سیما!

رقابت دفترخونه صدا با پاورقی سیما!