مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-14سياسي

حدادعادل: در اوج جنایات غزه برخی اصلاح طلبان در حال بزک کردن آمریکا هستند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در شرایط جنگ غزه، برخی چهره های اصلاح طلب به دنبال بزک مجدد آمریکایی ها هستند که جایگاه این گروه را بیش از گذشته در میان مردم انقلابی ایران متزلزل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی در محل دفتر مرکزی شورای ائتلاف برگزار شد.

در ابتدای این نشست غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مقاومت مردم فلسطین طی بیش از دو ماه اخیر، گفت : همچنانی که از اول انقلاب مسأله فلسطین برای ما مهم و با اهمیت بوده است، امروز نیز با توجه به حجم دشمنی و قساوت صهیونیست ها و جنایاتی که در غزه مرتکب شده و زنان و کودکان را به شهادت رسانده اند، همچنان مسأله فلسطین در صدر مسائل قرار دارد.

انتقاد حداد عادل از مواضع اخیر اصلاح طلبان در حمایت از آمریکا وی در این زمینه با اشاره به برخی مواضع اصلاح طلبان در ایام اخیر که مجددا نسخه وابستگی به آمریکا را تجویز کرده و دولت سیزدهم را به خاطر ایستادگی بر مواضع اصولی مورد هجمه قرار داده بودند، گفت: در جنایات اخیر صهیونیست ها در غزه، آمریکایی ها هم دخیل و شریک هستند و حتی دیدید که قطعنامه های بشردوستانه شورای امنیت سازمان ملل را نیز وتو کردند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: در اوج جنایات غزه برخی اصلاح طلبان در حال بزک کردن آمریکا هستند

حدادعادل: در اوج جنایات غزه برخی اصلاح طلبان در حال بزک کردن آمریکا هستند