مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-04سياسي

برخورد جدی با فروشندگان داروهای سقط جنین در سنندج


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با توزیع کنندگان و فروشندگان داروهای سقط جنین در بازارچه فردوسی سنندج برخورد قاطع می شود.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با توزیع کنندگان و فروشندگان داروهای سقط جنین در بازارچه فردوسی سنندج برخورد قاطع می شود.

مهدی رمضانی امروز (دوشنبه، 13 آذر ماه) در جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان کردستان، قرارگاه جوانی جمعیت را یک موضوع ملی دانست و اظهار کرد: دستگاه های غایب در جلسه قرارگاه باید توبیخ شوند، غیبت این دستگاه ها اجرای اهداف را با مشکل مواجه می کند.

وی بر اهمیت حضور دانشگاه ها در قرارگاه جمعیت جوانی تاکید کرد و افزود: اهمیت و تاثیرهای مهم جایگاه پژوهش و تحقیق درباره این مسائل انکارناپذیر است.

معاون استاندار کردستان با اشاره به اینکه سقط جنین به عنوان یکی از مولفه های مهم در جوانی جمعیت، اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: ارائه آمارهای چند صد نفری در زمینه سقط جنین نشان می دهد بانک اطلاعاتی دقیقی در این حوزه نداریم.

او اضافه کرد: با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان داروهای سقط جنین در بازارچه فردوسی سنندج برخورد می شود، همچنین با استفاده از ظرفیت پلیس فتا با فروشندگان چنین داروهایی در حوزه فضای مجازی برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با فروشندگان داروهای سقط جنین در سنندج

برخورد جدی با فروشندگان داروهای سقط جنین در سنندج