مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:362023-11-29سياسي

قفل ترافیک رشت با جذب اعتبارات ملی باز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با رییس شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه شهرداری رشت پیش تر از این اعلام کرد که 160 میلیارد تومان ارزش افزوده طلب دارد، اظهار کرد: مکاتبات و رایزنی های لازم به منظور اختصاص این مبلغ انجام شده و به زودی طی نشستی با حضور رییس دیوان محاسبات پیرامون نحوه پرداخت آن گفت وگو می کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت فردی را به منظور پیگیری اقدامات در تهران معرفی کند، افزود: برخی از شهرداری های دیگر شهرهای کشور، این اقدام را انجام داده و طرح ها و اعتبارات مورد نیازشان با سرعت بیشتری پیگیری می شود و شهرداری رشت نیز بهتر است این مهم را سرعت ببخشد.

وی به مشکل فاضلاب رشت اشاره کرد و گفت: بررسی رفع مشکلات فاضلاب رشت را نیز در دست بررسی داریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منابع مورد نیاز در حوزه راه و شهرسازی وجود دارد افزود: اصلاح وضعیت ورودی های رشت از دیگر مباحثی است که در تلاش برای جذب اعتبارات و اجرایی شدن آن هستیم.

کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه تعهد می دهیم در صورتی که فرایند زمان بندی پروژه های عمرانی رشت مشخص شود، بتوانیم اعتبارات ملی خوبی برای شهر جذب کنیم، گفت: باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل ترافیک رشت با جذب اعتبارات ملی باز می شود

قفل ترافیک رشت با جذب اعتبارات ملی باز می شود