مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-16اقتصادي

عامل اصلی کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه چیست؟


مدیرکل فرودگاه کرمانشاه معتقد است، اگرچه عملیات بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه در کاهش پروازهای این فرودگاه بی تاثیر نبوده، اما کاهش قابل توجه پروازها طی چند وقت اخیر عمدتا مربوط به کمبود ناوگان است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرودگاه کرمانشاه معتقد است، اگرچه عملیات بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه در کاهش پروازهای این فرودگاه بی تاثیر نبوده، اما کاهش قابل توجه پروازها طی چند وقت اخیر عمدتا مربوط به کمبود ناوگان است.

مجتبی بیاتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه، اظهار کرد: این موضوع دو عامل دارد و قطعا پروژه بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه در آن بی تاثیر نبوده است، زیرا بهسازی باند اصلی و استفاده از تاکسی وی به عنوان باند موقت، دو محدودیت برای ما ایجاد کرده که شامل پرواز در شب و پرواز هواپیماهای پهن پیکر است، اما برای نشست و برخاست هواپیماهای با بدنه متوسط هیچ مشکلی نداریم و امکان 40 تا 50 نشست و برخاست در روز را هم داریم.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه عامل دیگری که خصوصا طی چند وقت اخیر به کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه دامن زده را کاهش ناوگان شرکت های هوایپیمایی دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع تنها مختص به فرودگاه کرمانشاه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه چیست؟

عامل اصلی کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه چیست؟