مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-27اقتصادي

شناسنامه دار شدن 4 هزار هکتار از باغات استان قزوین


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسنامه دار شدن 4 هزار هکتار از باغات استان خبر داد و گفت: این طرح در سطح کلیه شهرستان های تابعه اجرا و عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی راه انجام از شناسنامه دار شدن 4 هزار هکتار از باغات استان قزوین خبر داد و گفت: این طرح در سطح کلیه شهرستان های تابعه اجرا و عملیاتی می شود و شهرستان های قزوین و تاکستان در این طرح پیشرو بوده اند.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن زمینه استقرار نظام صنفی کشاورزی و تشکیل اتحادیه های صنفی کشاورزی در اتاق اصناف کشاورزی شهرستانهای تابعه و همچنین بهره مندی از ظرفیت طرح نظام صنفی کشاورزی در امر ساماندهی و هویت بخشی کلیه تولید کنندگان و بهره برداران این بخش و همچنین جهت تکمیل داده های آماری صدور شناسنامه اراضی باغات در استان، این طرح اجرا می شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: این طرح با جدیت در سطح شهرستانهای تابعه در حال پیگیری و اجرا است و باغداران استان می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های مربوطه و اتاق های اصناف کشاورزی در شهرستان خود، نسبت به ثبت نام و دریافت شناسنامه باغ و پروانه کسب کشاورزی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه دار شدن 4 هزار هکتار از باغات استان قزوین

شناسنامه دار شدن 4 هزار هکتار از باغات استان قزوین