مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-19فرهنگي

از استقبال از «خانواده خلج» تا تمام فیلم های حقیقت در دومین روز جشنواره


با اعلام مستند «خانواده خلج» به عنوان پرمخاطب ترین مستند روز اول جشنواره، برنامه نمایش فیلم ها و نشست ها در روز دوم جشنواره سینما حقیقت اعلام شد.

- از استقبال از خانواده خلج تا تمام فیلم های حقیقت در دومین روز جشنواره با اعلام مستند خانواده خلج به عنوان پرمخاطب ترین مستند روز اول جشنواره، برنامه نمایش فیلم ها و نشست ها در روز دوم جشنواره سینما حقیقت اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستند خانواده خلج به کارگردانی مشترک مریم الهامیان و مصطفی حاجی قاسمی پرمخاطب ترین مستند روز 27 آذرماه در هفدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت شد.

این مستند به دلیل حضور پرشمار مخاطبان در روز دوم جشنواره سینما حقیقت در چهار سالن پردیس سینمایی چارسو از ساعت 11 تا 13 اکران ویژه ای خواهد داشت.

در دومین روز از جشنواره سینماحقیقت 19 مستند بررسی می شوند.

در دومین روز از هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت 52 فیلم اکران می شود و یک نشست و یک کارگاه هم برگزار می شود.

در روز 28 آذرماه در سالن های مختلف پردیس سینمایی چارسو و سالن سینماتوگراف موزه سینما از ساعت 11 صبح اکران فیلم ها آغاز می شود و تا ساعت 24 اکران ها ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از استقبال از «خانواده خلج» تا تمام فیلم های حقیقت در دومین روز جشنواره

از استقبال از «خانواده خلج» تا تمام فیلم های حقیقت در دومین روز جشنواره