مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-26حوادث

مجروح شدن مأمور پلیس در چهارمحال و بختیاری توسط قاتل مسلح


جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی برای دستگیری قاتل مسلح اقدام کردند، گفت: فرد قاتل در مواجهه با مأموران انتظامی بدون توجه به هشدارها اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که در این حادثه مأمور .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی برای دستگیری قاتل مسلح اقدام کردند، گفت: فرد قاتل در مواجهه با مأموران انتظامی بدون توجه به هشدارها اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که در این حادثه مأمور پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

سرهنگ محمد سعید یاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان لردگان و فرار قاتل به سمت شهرستان بروجن، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طی یک عملیات پلیسی مشترک ماموران انتظامی شهرستان های لردگان، بروجن، کارآگاهان پلیس آگاهی و همچنین اقدامات اطلاعاتی قاتل به هویت معلوم در محل اختفاء شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی برای دستگیری این قاتل مسلح اقدام کردند، گفت: فرد قاتل در مواجهه با مأموران انتظامی بدون توجه به هشدارها مبنی بر تسلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن مأمور پلیس در چهارمحال و بختیاری توسط قاتل مسلح

مجروح شدن مأمور پلیس در چهارمحال و بختیاری توسط قاتل مسلح