مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-13سياسي

دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور و کوچک نشان دادن خدمات نظام است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن می خواهد در عین بزرگ و حل نشدنی نشان دادن مشکلات کشور، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کوچک بشمارد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن می خواهد در عین بزرگ و حل نشدنی نشان دادن مشکلات کشور، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کوچک بشمارد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در نشست هم اندیشی روحانیون اهل سنت کرمانشاه، جایگاه عالِم را در اسلام ویژه و ممتاز خواند و گفت: دشمن از عالمانی که پیشاپیش مردم حرکت می کنند و با روشنگری عالمانه خود راهبر جامعه هستند، بیزار است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه عالم باید به سنت پیامبر اکرم(ص) عمل کند و حرکتش در مسیر انبیاء و اولیاء باشد، عنوان کرد: عالم باید به مسائل زمانه خود آگاه باشد، چراکه ورود به مسائل روز و تحولات اجتماعی برای عالم امری اجتناب ناپذیر است.

به خصوص در شرایط امروز جهان که دشمنان قطعی اسلام یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در فلسطین و غزه مظلوم در حال جنایت علیه مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان هستند، عالم دین نمی تواند و نباید بی تفاوت باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) همیشه تلاش می کردند به احوال ضعفا و فقرا رسیدگی کنند، اظهار کرد: عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور و کوچک نشان دادن خدمات نظام است

دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور و کوچک نشان دادن خدمات نظام است