مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-27سياسي

توسعه ارتباطات مردمی با محوریت بسیج در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: وجود پایگاه بسیج در مجموعه نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس موجب شده تا ارتباطات اجتماعی و مردمی با امام جمعه شیراز پیوسته تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام در دیدار با بسیجیان پایگاه مقاومت ولی امر، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت پایگاه در زمینه های مختلف بیان کرد: وجود پایگاه بسیج در مجموعه نهاد باعث پیوسته تر شدن ارتباطات اجتماعی و مردمی با شخص امام جمعه خواهد شد و پایگاه مقاومت بسیج ولی امر نهاد جایگاه ولایت و امامت جمعه را با مردم مرتبط می کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بسیج پایگاه مردمی نظام است و به همین طریق توانستیم انقلاب را حفظ کنیم افزود : حماس با یک هزار و 200  نیرو و با الهام از تفکر بسیجی تمام لشکر اسراییل را در طوفان الاقصی شکست داد.

امام راحل وقتی اسم بسیج مستضعفین را آورد چیزی تاسیس کرد که تمام دنیا در برابر آن کم می آورند و این را باید در کشور تقویت کنیم.

آیت الله دژکام با بیان اینکه امروز در کشور ماموریت های بسیج متنوع شده است یادآور شد : دشمن هر زمان حضور مردم را در میدان دید کم می آورد، در عرصه نظامی همین است و در عرصه جهاد تبیین که رهبری بر روی آن تاکید دارند نیز همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ارتباطات مردمی با محوریت بسیج در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس

توسعه ارتباطات مردمی با محوریت بسیج در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس