مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-03سياسي

برگزاری مسابقه انشاءنویسی ویژه سوادآموزان دوره انتقال در کردستان


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری پویش مسابقه انشانویسی پرسش مهر ریاست جمهوری در کلاس های سوادآموزی دوره انتقال استان خبر داد.

- گلبهار خسروی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از برگزاری پویش مسابقه انشاءنویسی ویژه سوادآموزان در حال تحصیل کلاس های دوره انتقال در کردستان خبر داد و اظهار داشت: سوادآموزان این دوره می توانند با مشارکت خانواده های خود نسبت به تهیه و تنظیم انشاء اقدام و از نحوه نگارش به همراه خانواده تصویر تهیه نموده و در مسابقه شرکت نمایند.

  وی افزود: سه موضوع برای مسابقه در نظر گرفته شده است، لذا سوادآموزان می توانند با انتخاب یکی از موضوعات در این مسابقه مشارکت داشته باشند.

   خسروی در ادامه اظهار داشت: در گذشته وضع کشور ما چگونه بوده و برای پیشرفت بیشتر چه کارهایی باید انجام بدهیم؟، چه پیشرفت هایی در کشور مشاهده می کنید، در چند خط این پیشرفت ها را بنویسید و یکی از پیشرفت های کشور، باسوادی شما است.

در چند خط بنویسید که باسوادی شما چه کمکی به کشور می کند را از موضوعات مسابقه انشاءنویسی در کردستان ذکر کرد.

  معاون سوادآموزی استان از ابلاغ شیوه نامه برگزاری مسابقه و تشکیل جلسات ستاد امتحانات استان، شهرستان ها و مناطق به منظور برنامه ریزی و اجرای آن خبر داد و گفت: در همین راستا مقرر است عوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه انشاءنویسی ویژه سوادآموزان دوره انتقال در کردستان

برگزاری مسابقه انشاءنویسی ویژه سوادآموزان دوره انتقال در کردستان