مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-27سياسي

روحیه بسیجی نیروهای حماس دشمن را ضربه فنی کرد


جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه روحیه و توانی برای رژیم غاصب صهیونیستی نمانده است، گفت: این روحیه بسیجی بود که توانست جرأت به نیروهای حماس بدهد که مقاومت و استقامت و پایداری کنند و روی پای خود بایستند و در نهایت دشمن خود را ضربه فنی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، سردار علی اکبر افراسیابی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر که در محل سالن همایش های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه بسیج به یک درخت تنومندی تبدیل شده که میوه های پر ثمر آن را همه مردم آحاد ایران و دنیا را در بر گرفته است.

وی با بیان اینکه ماموریت بسیج، دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب است و بسیج محور دفاع از انقلاب، نظام، دین و اسلام است، خاطرنشان کرد: بسیج دو معنای عمومی و سازمانی دارد و بسیج عمومی به معنای این است که آحاد مردم که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و دل آنها برای نظام و انقلاب و دین می تپد بسیجی هستند.

جانشین سپاه امام رضا علیه السلام با تاکید بر اینکه هر فردی که برگه ای به صندوق رأی می اندازد، در راهپیمایی های مختلف شرکت می کند، خدمتگذار مردم هست، قطعاً بسیجی است، تصریح کرد: یک بسیجی سازمانی هم داریم که بسیجیان در پایگاه های بسیج، واحدهای مقاومت، ادارات و سازمان ها، گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه بسیجی نیروهای حماس دشمن را ضربه فنی کرد

روحیه بسیجی نیروهای حماس دشمن را ضربه فنی کرد