مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-13سياسي

ایران محدودیتی برای همکاری های بین المللی با ژاپن ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع جهانی پناهندگان در ژنو، با خانم «یوکو کامیکاوا» وزیر خارجه ژاپن دیدار و گفتگو کرد.

- وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هیچ محدودیتی برای همکاری های دوجانبه و بین المللی با ژاپن قائل نیستیم و آمادگی داریم حجم روابط تجاری دو کشور افزایش یابد و همکاری های نیرومندتری داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع جهانی پناهندگان در ژنو، با خانم یوکو کامیکاوا وزیر خارجه ژاپن دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان دیدار ها و نیز گفتگو های تلفنی رؤسای جمهور دو کشور را در توسعه روابط و همکاری های فیمابین مهم توصیف کرد و افزود: ما هیچ محدودیتی برای همکاری های دوجانبه و بین المللی دو کشور قائل نیستیم و آمادگی داریم حجم روابط تجاری دو کشور افزایش یابد و همکاری های نیرومندتری داشته باشیم.

امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات فلسطین، از تلاش و حمایت ژاپن بمنظور ایجاد آتش بس در غزه تشکر کرد و گفت، اقدام مکرر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل در وتوی قطعنامه درخواست آتش بس در غره کمکی به صلح نبود، بلکه چراغ سبزی برای کشتار بیشتر مردم فلسطین توسط رژیم اسراییل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران محدودیتی برای همکاری های بین المللی با ژاپن ندارد

ایران محدودیتی برای همکاری های بین المللی با ژاپن ندارد