مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-05اقتصادي

برخی از مدیران مرتبط با پرونده واردات چای در بازداشت هستند


پس از بررسی عملکرد متولیان در حوزه واردات چای رخ داد؛ ارسال پرونده به دادسرای تهران/ 79 درصد ارز نیمایی تخصیص یافته برای واردات چای به یک گروه تجاری اختصاص یافته استرسیدگی به پرونده واردات چای در مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادیآخرین وضعیت پرونده طبری، زنگنه و هاشمیسخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به این سوال که راجع بخش هایی از پرونده مربوط به طبری، زنگنه و هاشمی که مفتوح هستند چه اقداماتی صورت گرفته است؟، گفت: پرونده طبری در اجرای احکام و وی در حال تحمل کیفر است.

ستایشی در رابطه با آخرین وضعیت آقایان زنگنه و هاشمی بیان کرد: پرونده این افراد در دادگاه کیفری یک استان در حال رسیدگی است و فرایند رسیدگی ادامه دارد.

6 نفر از متهمان این پرونده به اتهام ارتکاب اختلاس، ارتشا و کلاهبرداری محکوم و پرونده آن ها در مرحله تجدیدنظر خواهی است و اگر حکم قطعیت پیدا کند با رعایت موازین قانونی اطلاع رسانی می شود.

نسبت به 8 متهم دیگر پرونده که افراد مورد سوال نیز جزو آن ها هستند، پرونده همچنان در مرحله رسیدگی و انجام فرایند دادرسی است.

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با شرایط صدور ممنوع الخروجیسخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در مورد مصوبه مجلس در مورد ممنوع الخروجی افراد، با بیان اینکه ممنوع الخروجی ها غالباً سه دسته است، گفت: یکی از ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مدیران مرتبط با پرونده واردات چای در بازداشت هستند

برخی از مدیران مرتبط با پرونده واردات چای در بازداشت هستند