مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-12فناوري

اجرای طرح فیبر نوری در تنگستان با شتاب بیشتر


فرماندار تنگستان با تاکید بر تسریع در اجرای طرح فیبر نوری گفت: برای اینکه مردم شهرستان تنگستان بتوانند از ظرفیت فیبر نوری و اینترنت استفاده کنند تصمیمات جدی توسط مخابرات گرفته شود.

- ایسنا/بوشهر فرماندار تنگستان با تاکید بر تسریع در اجرای طرح فیبر نوری گفت: برای اینکه مردم شهرستان تنگستان بتوانند از ظرفیت فیبر نوری و اینترنت استفاده کنند تصمیمات جدی توسط مخابرات گرفته شود.

احمد لطفی در دیدار با مدیرکل مخابرات استان بوشهر گفت: با توجه به دارا بودن تعداد زیادی روستا وضعیت شهرستان تنگستان نسبت به شهرستان های دیگر استان متفاوت است و برای اینکه مردم در تنگستان بتوانند ظرفیت فیبرنوری و اینترنت استفاده کنند تصمیمات جدی توسط مخابرات گرفته شود.

فرماندار تنگستان افزود: با پیگیری های صورت گرفته و بر اساس تکلیفی که دولت به مخابرات داده است 36 کیلومتر در روستاهای تنگستان فیبر نوری کشیده می شود که از اهرم به طرف محمود احمد تا سمل و از انبارک تا عالی حسینی انجام خواهد شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بحث تعامل و همکاری برای پیشرفت بهتر این کار در شهرستان از هر ظرفیتی که ممکن است استفاده خواهد شد.

وی یاد آور شد: انتظار داریم برای اجرای سریع فیبر نوری در شهرستان تنگستان به سمت انتخاب پیمانکاری بروید که دارای امکانات لازم باشد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فیبر نوری در تنگستان با شتاب بیشتر

اجرای طرح فیبر نوری در تنگستان با شتاب بیشتر