مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 22:252023-11-24سياسي

ارائه مشاوره رایگان حقوقی به 500 نفر توسط گروه های جهادی قم+ تصاویر


جانشین سازمان بسیج حقوقدانان قم گفت: جهادگران بسیج حقوقدانان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با برپایی میزهای مشاوره حقوقی رایگان در مصلی قدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روح الله عیسی آبادی عصر امروز در حاشیه برگزاری میزهای مشاوره حقوقی رایگان گروه های جهادی بسیج حقوقدانان گفت: سازمان بسیج حقوقدانان یک پایگاه علمی است که در عرصه های مختلف از قبیل ارائه مشاوره حقوقی به شهروندان در اماکن مقدسه مانند مصلی قدس، پایگاه های بسیج و مساجد اقدامات حقوقی را به صورت رایگان انجام می دهند.

وی افزود: گروه های جهادی بسیج حقوقدانان در یک سال اخیر بیش از 70 زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرده و 7000 بسته معیشتی نیز تهیه و به صورت مستمر با کمک خواهران و برادران حقوقدان بین خانواده های کم برخوردار توزیع کرده است.

جانشین سازمان بسیج حقوقدانان قم مطرح کرد: اقدامات اساسی سازمان بسیج حقوقدانان در یک موضوع خاص خلاصه نمی شود، همچنین این سازمان با کمک و تلاش بی وقفه مرکز وکلای حقوقدانان در راستای احیای حقوق عامه و شکایات استکبار جهانی امریکا و رژیم صهیونیستی را انجام می دهد.

وی در مورد فعالیت های سازمان بسیج حقوقدانان گفت: ما در قالب 12 گروه جهادی متشکل از خواهر و برادر مشاوره رایگان حقوقی را در مناطق کم برخوردار استان انجام می دهیم و مشکلات حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره رایگان حقوقی به 500 نفر توسط گروه های جهادی قم+ تصاویر

ارائه مشاوره رایگان حقوقی به 500 نفر توسط گروه های جهادی قم+ تصاویر