مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-29اجتماعي

42 درصد نهمی ها «هنرستان» رفتند/ اهمیت آموزش مهارت به دانش آموزان


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و 200 هزار دانش آموز در پایه نهم تحصیل کردند، گفت: امسال حدود 42 درصد نهمی ها با رشد سه درصدی نسبت به سال قبل، - 42 درصد نهمی ها هنرستان رفتند/ اهمیت آموزش مهارت به دانش آموزان معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و 200 هزار دانش آموز در پایه نهم تحصیل کردند، گفت: امسال حدود 42 درصد نهمی ها با رشد سه درصدی نسبت به سال قبل، به هنرستان رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر باقرزاده در مراسم بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله که با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور که صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد، اظهارکرد: سال قبل حدود یک میلیون و 200 هزار دانش آموز در پایه نهم داشتیم که از این تعداد حدود 38.

5 درصد به هنرستان ها رفتند.

وی ادامه داد: در واقع سوق دادن دانش آموزان به سمت هنرستان ها امسال رشد سه درصدی داشت لذا در سال جاری حدود 42 درصد بچه ها به هنرستان رفتند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: رویکرد دولت و آموز ش و پرورش این است که بچه ها از طریق برنامه رسمی و غیر رسمی یک مهارت یاد بگیرند.

وی ادامه داد: آموختن مهارت جزو وظایف آموزش و پرورش است و رویکرد جدید آموزش و پرورش این است که فرصت بیشتری را برای یادگیری و یادده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 درصد نهمی ها «هنرستان» رفتند/ اهمیت آموزش مهارت به دانش آموزان

42 درصد نهمی ها «هنرستان» رفتند/ اهمیت آموزش مهارت به دانش آموزان