مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-17اجتماعي

روز پُرترافیک در جاده های شمال


شاهد روز پُرترافیکی در جاده های شمال هستیم که به همین منظور اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان و محدودیت های مقطعی را در محورهای هراز و کیاسر خواهیم داشت.

- یدالله جهان تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها در تمامی جاده های مازندران برقرار است، افزود: با توجه به تردد بالای  خودروها طی روزهای گذشته در مسیر شمال بحث اعمال محدودیت های ترافیکی را امروز در مسیرهای خروجی شمال خواهیم داشت.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه روز پُرترافیکی را پیش رو داریم، تصریح کرد: درحال حاضر ترافیک به مسیرهای خروجی استان نرسید که انتظار داریم طی ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم.

وی با اعلام اینکه محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال کماکان تداوم دارد، افزود: ممنوعیت تردد کامیون از ساعت 6 صبح  امروز نیز در محور هراز اجرا شد ک این محدویت تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راه مازندران به ممنوعیت تردد تمامی تریلی ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: طی امروز اعمال محدودیت های یک طرفه به صورت مقطعی در مسیر رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پُرترافیک در جاده های شمال

روز پُرترافیک در جاده های شمال