مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-09بين الملل

روسیه: رها سازی آب دریا داخل تونل های غزه جنایت جنگی است


معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت، اگر رژیم صهیونیستی به دنبال رها سازی آب دریا داخل تونل های حماس در غزه باشد، این مساله دقیقا مصداق بی رحمی است.

- معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت، اگر رژیم صهیونیستی به دنبال رها سازی آب دریا داخل تونل های حماس در غزه باشد، این مساله دقیقا مصداق بی رحمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری پولیانسکی معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در روزهای اخیر اطلاعات شوکه کننده درباره طرح های اسراییل برای رها سازی آب دریا در تونل های حماس در نوار غزه منتشر شده است.

بر اساس این اطلاعات که در دسترس عموم است، نیروهای اسراییلی یک سیستم از لوله ها و پمپ هایی را برای پمپاژ آب دریا داخل این زیرساخت های زیرزمینی در نوار غزه ساخته اند و اکنون در حال گفت وگو با آمریکا هستند که چنین اقدامی را عملیاتی کنند.

چین، روسیه و امارات خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شده و علت برگزاری چنین نشستی با چنین فوریتی را وخامت اوضاع در غزه و پس از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در دسامبر 2023 اعلام کردند.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، پولیانسکی همچنین توضیح داد که رها سازی آب دریا داخل این زیرساخت های زیرزمینی باعث می شود تا آب های زیرمینی در این منطقه آلوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: رها سازی آب دریا داخل تونل های غزه جنایت جنگی است

روسیه: رها سازی آب دریا داخل تونل های غزه جنایت جنگی است