مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:102023-11-29ورزشي

شمارش معکوس برای میزبانی لارستان از یک رویداد ورزشی جهانی


لارستان با بهره مندی از ظرفیت های خیرین و مجتمعِ سه هزار نفری طوبی(منیری) به استقبال رویدادهای ورزشی بین المللی و ملی رفته است، برگزاری فوتسال ایران و روسیه به میزبانی لارستان نقطه عطفی برای تبدیل این شهرستان به قطب ورزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، لارستان با برگزاری تورنمنت های مختلف ورزشی در سطحِ ملی و بین المللی در حال تبدیل شدن به یک قطب ورزشی در کشور است.

در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس، مجتمع 3 هزار نفری طوبی(منیری) لارستان با حضور وزیر ورزش افتتاح شد و در حاشیه مراسم افتتاح نویدِ برگزاری مسابقات فوتسال ایران و روسیه توسط وزیر داده شد و این برای نخستین بار است که در سطح کشور یک رویداد ورزشی در سطحِ جهانی به میزبانی شهرستانی غیر از پایتخت برگزار می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه لارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال ایران و روسیه در لارستان اظهار داشت: نخستین بار است که یک بازی در سطح جهانی و در رنکینگ پنجم و ششم به میزبانی یک شهرستان بجز پایتخت برگزار می شود، امیدواریم که بتوانیم به طور کامل آیین میزبانی را به جا آوریم و این مسئله مقدمه ای باشد برای معرفی شهر لار و تلاش برای تبدیل شدن این خطه به منطقه توریستی ورزشی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای میزبانی لارستان از یک رویداد ورزشی جهانی

شمارش معکوس برای میزبانی لارستان از یک رویداد ورزشی جهانی