مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-26اجتماعي

ورود 1000 اتوبوس برقی به کشور تا 2 ماه آینده


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از ورود 1000 دستگاه اتوبوس برقی تا 2 ماه آینده به کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه اولین نشست هم اندیشی مدیریت و پیشگیری قاچاق گونه های حیات وحش اظهارداشت: امروز اولین نشست تخصصی درباره پیشگیری از قاچاق حیات وحش با حضور سه دستگاه اصلی، قوه قضاییه، نیروی انتظامی و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

وی افزود: خلاء قانونی در این زمینه بسیار محسوس است و اقدام های لازم باید در قالب لوایح انجام گیرد همچنین ارزش گذاری گونه های حیات وحش در چرخه حیات و زندگی بسیار حائز اهمیت است.

سلاجقه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های پهپادی و دانش بنیان جهت افزایش نظارت بر محیط زیست گفت: پهنه محیط زیست در کشور بسیار گسترده است و نمی توان تنها از طریق محیط بان ها از محیط زیست و حیات وحش کشور محافظت کرد.

وی با اعلام اینکه به زودی همه یگان های محیط زیست و پایگاه ها مجهز به بی سیم دیجیتال خواهند شد، گفت: قاچاقچیان و متخلفینی که در حوزه حیات وحش هستند از این به بعد به شدت احساس ناامنی خواهند کرد.

اکنون همدلی و همیاری خوبی میان دستگاه ها انجام گرفته و اگر مشکلات قانونی هم مرتفع شود مطمئنیم محیط زیست کشور که اکنون در معرض خطر است به شدت مورد محافظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 1000 اتوبوس برقی به کشور تا 2 ماه آینده

ورود 1000 اتوبوس برقی به کشور تا 2 ماه آینده