مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-04حوادث

پلیس، سارقان کابل های برق را زمین گیر کرد


جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: نیمه شب گذشته ماموران کلانتری حین گشت زنی، به خودرویی با پلاک مخدوش مشکوک می شوند و راننده به سمت ماموران حمله می کند که خوشبختانه دستگیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز سرهنگ فرزاد تاجره در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  نیمه شب گذشته ماموران کلانتری 12 گرگان حین گشت زنی در نقاط جرم خیز به سرنشینان یک دستگاه پراید با پلاک مخدوش، مشکوک و به آنان دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده پراید که سر و صورت خود را پوشانده بود پس از تنگ شدن عرصه ناچار به توقف شده و بلافاصله پس از پیاده شدن به همراه یکی از سرنشینان، با سلاح سرد به سمت مامور پلیس حمله ور شد که ماموران اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: علی رغم هشدار جدی پلیس، متهم اقدام به درگیری فیزیکی با استفاده از سلاح سرد با ماموران نموده و قصد مجروح کردن آنها را داشت که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت پای یکی از متهمان کرده و آنها را دستگیر نمودند.

سرهنگ تاجره تصریح کرد: در این لحظه سرنشین دیگر خودرو با برهم زدن نظم عمومی و رانندگی خطرناک از محل متواری شد که دقایقی بعد با اجرای طرح مهار، طی یک تعقیب و گریز هدفمند و تیراندازی به لاستیک خودرو، متوقف و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس، سارقان کابل های برق را زمین گیر کرد

پلیس، سارقان کابل های برق را زمین گیر کرد