مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 00:152023-12-17پزشكي

سلامت مردم بازیچه قوانین بر زمین مانده حوزه زیبایی!


عضو هیات مدیره انجمن متخصصان پوست ایران معتقد است اجرایی نشدن قوانین نظام سلامت و اختلاف نظر وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی برای اجرای این قوانین باعث شده تا سلامت مردم توسط افراد غیرمتخصص به خطر بیفتد.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس - محمد رضازاده: بازپرس جنایی اواسط آبان امسال گزارش سه مرگ زیر تیغ جراحی را دریافت کرد؛ سه مرگ پیاپی در سه مرکز جراحی متفاوت.

یکی از پرونده های هولناک مرگ در راه زیبایی نیز مربوط به مرگ زنی در یکی از مراکز زیبایی بود که به بهانه بوتاکس راهی آنجا شد اما جنازه سوخته اش سر از بیابان های کرج درآورد.

واقعیت این است که روزانه صدها مورد جراحی و تزریق برای زیباتر شدن افراد انجام می گیرد و در این میان خطر در کمین همه افرادی است که خود را به دست کسانی بسپارند که صلاحیت کافی ندارند یا آنطور که نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفته در فضای مجازی به تبلیغ فعالیت خود می پردازند، بدون آنکه صلاحیت روشن و کافی داشته باشند .

سید نجات حسینی در همین زمینه اعلام کرده است که حدود 6 هزار صفحه (پیج) شامل پزشکان با صلاحیت و فاقد صلاحیت کافی و یا افراد غیرپزشک (مداخله گران) وجود دارد که به تبلیغات برای انجام جراحی های زیبایی می پردازند و پلیس فتا باید به این موارد نظارت و رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم بازیچه قوانین بر زمین مانده حوزه زیبایی!

سلامت مردم بازیچه قوانین بر زمین مانده حوزه زیبایی!