مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-24سياسي

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: بسیج خنثی کننده تهدیدات دشمنان است


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج یک شبکه گسترده مردمی است که از یک سو خنثی کننده تهدیدات نرم دشمنان است و از یک سو مشغول اقدامات عمرانی و سازندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجا ن غربی، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: شرایط و مقتضیات آن زمان و نخستین روزهای پیروزی اتقلاب حضرت امام را مُجاب کرد که نسبت به تاسیس بسیج مستضعفین تصمیم بگیرند، از همان بدو انقلاب در بسیاری از نقاط کشور تهدیداتی علیه نظام و انقلاب وجود داشت و گروهک های تجزیه طلب، تروریست و .

به دنبال سهم خواهی از نظام و انقلاب بودند و خواسته های غیر معقولی را مطرح می کردند به طوری که این تهدیدات حتی در شهرهای مرزی آذربایجان غربی از جمله ارومیه نیز وجود داشت.

وی ادامه داد: بسیجی بودن فقط به عنوان و داشتن کارت بسیجی نیست، بلکه هرکسی که تفکر و روحیه جهادی دارد همچنین دل در گروی عشق امامین انقلاب داشته و به ارزش ها و آرمان ها پایبند است، بسیجی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ایمان و بصیرت را عنصر اصلی تفکر بسیج دانست و گفت: بسیج یک شبکه گسترده مردمی است که در جای جای کشورمان حضور فعال داشته و رشد و نمود دارد از یک سو تهدیدات نرم و سخت را خنثی می کند، از سوی دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: بسیج خنثی کننده تهدیدات دشمنان است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: بسیج خنثی کننده تهدیدات دشمنان است