مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-28اقتصادي

افزایش 13 درصدی خرید گندم در نیشابور


خردادماه امسال در شهرستان نیشابور 14 هزار و 800 تن گندم خریداری شده که به نسبت پارسال 13 درصد افزایش خرید داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: خردادماه امسال در شهرستان نیشابور 14 هزار و 800 تن گندم خریداری شده که به نسبت پارسال 13 درصد افزایش خرید داشته است.

علی مبارکی، 7 آذرماه، در همایش سلامت و امنیت غذایی که در فرهنگسرای سیمرغ این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت تولید محصول سالم اظهار کرد: تولید محصول سالم در گرو سلامت خاک، آب وهوا است.

وی با اشاره به وضعیت خرید گندم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود تمام ناملایماتی که سال های گذشته مانند خشکسالی و سرما در بخش کشاورزی اتفاق افتاد، بازهم قسمت عمده ای از نیاز کشور توسط کشاورزان زحمتکش تأمین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور خاطرنشان کرد: امسال در کشور حدود 10 میلیون و 500 هزار تن گندم توسط دولت خریداری شده که این عدد پارسال در شهرستان نیشابور 13 هزار و 550 تن و امسال نیز 14 هزار 800 تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 13 درصد افزایش خرید گندم در مقایسه با پارسال داشته ایم، به وضعیت بارندگی های شهرستان اشاره کرد و افزود: پارسال در شهرستان نیشابور حدود 44 درصد کاهش بارندگی نسبت به میانگین دراز مدت و امسال از مهرماه تا اوایل آذرماه نسبت به میانگین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 درصدی خرید گندم در نیشابور

افزایش 13 درصدی خرید گندم در نیشابور