مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-02حوادث

ساندویچ فلافل جان یک جوان را گرفت


دادستان عمومی و انقلاب قم از رسیدگی به پرونده قتل یک جوان 27 ساله در درگیری و نزاع با جوانی 28 ساله برای خرید یک ساندویج فلافل از دستفروش خبر داد.

- ایسنا/قم دادستان عمومی و انقلاب قم از رسیدگی به پرونده قتل یک جوان 27 ساله در درگیری و نزاع با جوانی 28 ساله برای خرید یک ساندویج فلافل از دستفروش خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم از رسیدگی به پرونده قتل یک جوان 27 ساله در درگیری و نزاع با جوانی 28 ساله برای خرید یک ساندویج فلافل از دستفروش خبر داد و گفت: متاسفانه حمل سلاح سرد در هنگام بروز خشم و درگیری جوانان اغلب منجر به وقوع حوادث جبران ناپذیر و ارتکاب جنایت در بین آن ها می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری قم، وی با بیان اینکه وقوع یک نزاع با چاقو منجر به قتل و تشکیل پرونده در شعبه 3 بازپرسی استان و با صدور دستورات قضایی و انجام اقدامات فنی متهم دستگیر شد، گفت: مقتول پس از اینکه با دوستان خود دورهمی شبانه ای داشته و مشروبات الکلی مصرف می کند در ساعت حدود 23 شب به همراه دوست خود برای خرید ساندویج فلافل به دستفروش وانتی اطراف محل می رود و با جوان دیگری که در حال خرید ساندویج بوده بر سر نوبت شروع به دعوا و نزاع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساندویچ فلافل جان یک جوان را گرفت

ساندویچ فلافل جان یک جوان را گرفت