مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-01ورزشي

شخص ضارب ارتباطی با باشگاه گل گهر نداشته است


سرپرست باشگاه گل گهر می گوید شخصی که با چاقو به عوامل تیم امید فجرسپاسی حمله کرده، هیچ ارتباطی با باشگاه سیرجانی نداشته و باشگاه فجر نباید با طرح چنین موضوعی، - ایسنا/فارس سرپرست باشگاه گل گهر می گوید شخصی که با چاقو به عوامل تیم امید فجرسپاسی حمله کرده، هیچ ارتباطی با باشگاه سیرجانی نداشته و باشگاه فجر نباید با طرح چنین موضوعی، موجبات ایجاد حواشی بیشتر در آینده را فراهم کند.

در پی اتفاقات خشونت بار در دیدار تیم های امید گل گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی شیراز از سری رقابت های فوتبال لیگ دسته اول امید کشور، سرپرست باشگاه شیرازی در گفت وگو با ایسنا، شخص ضارب را یکی از همراهان تیم سیرجانی برشمرد و خواستار برخورد جدی فدراسیون فوتبال با این باشگاه شد.

اما سرپرست باشگاه گل گهر سیرجان به این صحبت ها واکنش نشان داد و در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، هرگونه ارتباط شخص ضارب با این باشگاه را تکذیب کرد.

مهدی امیرزاده در این خصوص اظهار کرد: اتفاقات ناخوشایندی در دقایق پایانی این مسابقه رخ داد و از این بابت متاسفیم، اما از مسئولان باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز توقع داریم که کمی منصفانه تر با قضیه برخورد کرده و به حواشی دامن نزنند.

وی گفت: فیلمی که باشگاه فجرسپاسی در فضای مجازی منتشر کرده است، کامل نیست و همه چیز را مشخص نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخص ضارب ارتباطی با باشگاه گل گهر نداشته است

شخص ضارب ارتباطی با باشگاه گل گهر نداشته است