مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-21اقتصادي

استقبال از عروسی هندی در ترکیه / 3 شب و 3 روز


استقبال از عروسی هندی در ترکیه به بازار گردشگری این کشور رونق بخشیده است.

-  خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت : برگزاری جشن عروسی های هندی که میلیون دلار هزینه دارد به طور قابل توجهی به تنوع بخشی صنعت گردشگری و همچنین افزایش اشتغال و ارتقای اقتصاد ترکیه کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، اناتولی اضافه کرد : به گفته کارشناسان برگزاری جشن عروسی های افسانه ای هندی که سه روز و سه شب طول می کشد و میلیون دلار هزینه دارد به طور قابل توجهی به تنوع بخشی صنعت گردشگری و همچنین افزایش اشتغال و ارتقای اقتصاد ترکیه کمک می کند.

شهر آنتالیا که میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف از مناطق ساحلی شنی، آفتاب، امکانات لوکس، مکان های تاریخی و توریستی و زیبایی های طبیعی آن دیدن می کنند، با عروسی های هندی خود نیز خودنمایی می کند.

هتل های مجلل این شهر نیز با عروسی هایی که آماده سازی آن از ماه ها قبل شروع می شود، از ادویه هایی که در وعده های غذایی استفاده می شود، گارسون، تا آشپزهایی که از خارج از کشور آورده شده اند، جلب توجه می کنند.

مصطفی اونات، مدیر برگزاری عروسی هندی Inventum Global، یک شرکت برگزارکننده عروسی که مقر آن در آنتالیا است، به خبرنگار آنادولو گفت: عروسی های هندی که حداقل 3 روز طول می کشد، با شکوه و عظمت خود جلب توجه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از عروسی هندی در ترکیه / 3 شب و 3 روز

استقبال از عروسی هندی در ترکیه / 3 شب و 3 روز