مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-06اجتماعي

تجربه روز بدون کیف و کتاب برای 638 دانش آموز ابتدایی خوزستان


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز روز بدون کیف در سطح 5 هزار و 473 مدرسه ابتدایی استان خوزستان برگزار می شود و در واقع بیش از 638 هزار دانش آموز ابتدایی خوزستانی روز پرشوری را تجربه خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه سفر به اهواز اظهار کرد: امروز روز بدون کیف در سطح 5 هزار و 473 مدرسه ابتدایی استان خوزستان برگزار می شود و در واقع بیش از 638 هزار دانش آموز ابتدایی خوزستانی روز پرشوری را تجربه خواهند کرد.

وی افزود: معلمان سال ها عادت داشتند به کتاب درسی به عنوان جهت دهنده کل مسیر آموزش، و نه به عنوان یکی از ابزارهای تربیت توجه کنند.

این در حالی است که اگر به کتاب درسی زیاد متکی باشیم خود این امر شما را به سمت حافظه محوری پیش می برد به طوری که فقط مباحث دانشی مطرح می شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در روز بدون کیف، معلمان باید موقعیت یادگیری شبیه زندگی واقعی برای دانش آموزان ابتدایی خلق کنند تا دانش آموز در آن موقعیت یادگیری، زندگی را یاد بگیرد و شایستگی های پایه در او ایجاد شود.

وی با بیان اینکه روز بدون کیف، مانوری برای طراحی آموزش معلمان فارغ از کتب درسی است، ادامه داد: کتاب درسی یک سنت بسیار قابل احترام است و معلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه روز بدون کیف و کتاب برای 638 دانش آموز ابتدایی خوزستان

تجربه روز بدون کیف و کتاب برای 638 دانش آموز ابتدایی خوزستان