مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-29سياسي

پرونده 1600 زندانی در هرمزگان روی میز کمیسیون عفو قوه قضاییه


کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه ضمن تشکیل جلسه ویژه در بندرعباس، رسیدگی به درخواست عفو 1600 زندانی استان هرمزگان را آغاز کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه ضمن تشکیل جلسه ویژه در بندرعباس، رسیدگی به درخواست عفو 1600 زندانی استان هرمزگان را آغاز کرد.

مجتبی قهرمانی، امروز (هشتم آذرماه)، در حاشیه برگزاری نشست کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه، اظهار کرد: باتوجه به سیاست های رییس قوه قضاییه برای کاستن از ضررها و آسیب های جدی زندان به افراد و خانواده زندانیان و جامعه، این اقدام ویژه در استان هرمزگان انجام شده است.

وی افزود: در نتیجه سفر هیـات اعزامی کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه به استان هرمزگان، ضمن رسیدگی به پرونده 1600 نفر از زندانیان استان هرمزگان به صورت ویژه درخواست های عفو تمام متقاضیان بررسی و پرونده حائز شرایط قانونی جهت ادامه فرآیند تکمیل می شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: هیات اعزامی کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه به استان هرمزگان در راستای اجرای ماده 11 آیین نامه عفو و تخفیف مجازات محکومان، ضمن نظارت بر صحت شرایط اعمال عفو زندانیان، گزارش کاملی از وضعیت محکومان استان را به طور مستدل و مستند همراه با جمع بندی و پیشنهاد به دبیرخانه کمیسیون مرکزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 1600 زندانی در هرمزگان روی میز کمیسیون عفو قوه قضاییه

پرونده 1600 زندانی در هرمزگان روی میز کمیسیون عفو قوه قضاییه