مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-16سياسي

فاطمیه در کوهبنان، اقامه عزا همراه با یادواره های شهداء


مسوؤل موکب سردار دلها در شهرستان کوهبنان گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برنامه های مختلفی اجرا می شود که مهترین آن ها یادواره شهدای محله انصار شهر کوهبنان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، این روزها و در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جای جای نقاط کشور مراسم عزا برپاست.

دلسوختگان دخت نبی اکرم(ص)، با ایجاد موکب ها، راه اندازی هیأت ها و برنامه های مختلف، سعی دارند با اقامه عزا، تاثر عمیق خود را نشان و با امام علی(ع) و فرزندان ایشان ابراز همدردی کنند.

کوهبنان نیز از این امر مستثنی نیست، در هر گوشه ای از این شهر پرچم های مشکی فاطمیه به چشم می خورد و مردم اسلامی و انقلابی این شهرستان در غم شهادت حضرت زهرا(س) روز و شب می گذرانند.

به سراغ یکی از موکب ها رفتیم تا درباره برنامه های آنها در این شبها صحبت کنیم.

توزیع 3 هزار ساندویچ و پویش نذر آن در شهرستان کوهبنان  مسوؤل موکب سردار دلها وابسته به مسجد جامع کوهبنان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در آستانه سالروز شهادت بی بی دو عالم برنامه های مختلفی از سوی بچه های مسجد جامع کوهبنان در موکب سردار دلها و هیئت جوانان آیت الله حائری در حال برنامه ریزی و آماده سازی است که مهترین آن یادواره شهدای محله انصار شهر کوهبنان در سالروز شهادت حضرت زه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمیه در کوهبنان، اقامه عزا همراه با یادواره های شهداء

فاطمیه در کوهبنان، اقامه عزا همراه با یادواره های شهداء