مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-26سياسي

مداحان خراسان شمالی باید الگویی برای جامعه باشند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مداحی یک شغل نیست؛ بلکه یک تکلیف، مسئولیت، عشق و خواسته فردی و درونی است که الگویی برای جامعه محسوب می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مداحی یک شغل نیست؛ بلکه یک تکلیف، مسئولیت، عشق و خواسته فردی و درونی است که الگویی برای جامعه محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در دیدار با جمعی از مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) استان اظهار کرد: در حال حاضر مداحی یک شغل نیست بلکه یک هنر برخاسته از دل است که اگر ساختاری برای آن در نظر گرفته شود این هنر تکمیل و آسیب های حوزه مداحی برطرف می شود.

وی خاطرنشان کرد: مداحان روایتگران اهل بیت (ع) هستند که قصه ها و سبک و سیره معصومین را با صدا و بیان خوب و مطالعه صحیح و درست انجام می دهند.

امام جمعه بجنورد افزود: مداحان خوب الگو هستند و برخی از مداحان مبتدی و یا مردم عادی سبک و سیاق آن ها را دنبال می کنند لذا مداحان باید در همه زمینه ها الگو شوند.

وی تصریح کرد: اطلاعات مداحی باید از منابع دست اول به دست بیاید و معروف شدن یک مداح صرفاً دلیل بر صحت مداحی های او نیست و گاهی مشاهده می شود برخی مداحان مشهور کشور و اسم و رسم دار، روضه های غیر مستند می خواند که این مسئله باید مورد دقت واقع شود و مطالعات بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان خراسان شمالی باید الگویی برای جامعه باشند

مداحان خراسان شمالی باید الگویی برای جامعه باشند