مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-13پزشكي

مراقبت های دوره ای از نوجوانان زنجانی با تشکیل پرونده سلامت الکترونیک


مدیر جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر تشکیل پرونده سلامت الکترونیک نوجوانان به منظور مراقبت های دوره ای و غربالگری آنان تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان مدیر جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر تشکیل پرونده سلامت الکترونیک نوجوانان به منظور مراقبت های دوره ای و غربالگری آنان تاکید کرد.

شیرین بخشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه نوجوانان با تشکیل پرونده سلامت الکترونیک بهداشت در مرکز خدمات جامع سلامت محل زندگی خود، در زمینه سلامت جسمی، سلامت روان و اجتماعی، بیماری های زمینه ای، واکسیناسیون، سوءمصرف موادمخدر و دخانیات، تغذیه و رشد، بهداشت پوست و مو و سلامت دهان و دندان تحت مراقبت قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: پس از انجام غربال گری، موارد مشکل دار به پزشک مرکز خدمات جامع سلامت ارجاع می شوند و تحت مراقبت پزشک قرار می گیرند.

بخشی به اجرای برنامه سفیران سلامت دانش آموزی در مدارس نیز اشاره کرد و افزود: سفیران سلامت، دانش آموزان داوطلب و علاقمندی هستند که برای ارتقاء سواد سلامت دانش آموزان در حیطه های جسمی، روانی، اجتماعی، معنوی و زیست محیطی، تلاش می کنند.

وی به بیان شرح وظایف سفیران سلامت دانش آموز پرداخت و گفت: حضور و مشارکت فعال در کلاس های آموزشی، همکاری در برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت های دوره ای از نوجوانان زنجانی با تشکیل پرونده سلامت الکترونیک

مراقبت های دوره ای از نوجوانان زنجانی با تشکیل پرونده سلامت الکترونیک