مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-07اقتصادي

امضای تفاهمنامه همکاری ارس و چابهار برای توسعه کریدورهای ریلی


در دومین روز برگزاری نمایشگاه اوراسیا توافقنامه ارس و چابهار در 11 ماده به امضای مجید کیانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل ارس و امیر مقدم رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در دومین روز برگزاری نمایشگاه اوراسیا توافقنامه ارس و چابهار در 11 ماده به امضای مجید کیانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل ارس و امیر مقدم رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار رسید.

در این توافقنامه بر روی موضوعاتی چون همکاری در حوزه کریدور ترانزیتی شمال_جنوب، حمایت دوجانبه از جریان جذب سرمایه گذاری در مناطق آزاد، تشکیل شرکت سرمایه گذاری مشترک، تشکیل کمیته مشترک همکاری های دوجانبه، ایجاد دفاتر نمایندگی چابهار در ارس و ارس در چابهار و.

تاکید شده است.

مجید کیانی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل ارس، در مورد این توافقنامه اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم اراده جدی دارد که مزیت بزرگ سرزمینی و ژئوپلتیک ایران و قرارگیری کشورمان در مرکز کریدورهای جهانی غربی_شرقی و شمالی_جنوبی را به صورت مطلوبی فعال سازد و مناطق آزاد هم در این چارچوب راهبردی ظرفیت های قابل توجهی دارند.

وی افزود: منطقه آزاد چابهار دارای بندر اقیانوسی است و در همسایگی کشور هند، از بزرگترین اقتصادهای جهانی قرار دارد و می تواند محور تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه همکاری ارس و چابهار برای توسعه کریدورهای ریلی

امضای تفاهمنامه همکاری ارس و چابهار برای توسعه کریدورهای ریلی