مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 01:052023-11-21سياسي

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان


همزمان با آغاز هفته بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان پیام مشترک صادر کرده و تاکید کردند: جامعه ما برای موفقیت در هر عرصه ای باید از فرهنگ بسیجی پیروی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و فرهاد زیویار استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیام مشترک صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته بسیج یادآور شجره طیبه ای است که به دست حضرت امام خمینی (ره) در بوستان انقلاب کاشته شد، و ثمره و نتیجه آن موفقیت های چشمگیر و پی در پی در عرصه های مختلف کشور است.

بسیج یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام، آیات قرآن و احادیث نورانی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد آن توانست عامل پیروزی مردم در انقلاب و دفاع مقدس و عرصه های سازندگی شود.

بسیج مصداق بارز آیات شریفه یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم و وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا است، که در مسیر یاری دین خدا و در عرصه های مختلف جهاد وارد شده و با توکل بر خداوند متعال بن بست ها را از پیش روی برداشته و با جلوه گر ساختن اقتدار نظام اسلامی، مایه امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان