مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-06اقتصادي

پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات سفر رییس جمهور به بوشهر


مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت 10هزار و 788 میلیارد ریال تسهیلات از اعتبار ابلاغی مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهور به استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در رابطه با این خبر، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 70 بنگاه در حوزه های صنعت, معدن و صنوف تولیدی متقاضی درخواست تسهیلات ابلاغی مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهور به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی افزود: از این تعداد تاکنون 29 مورد به مبلغ 10هزار و 788 میلیارد ریال به مرحله پرداخت رسیده است و مابقی در دست اقدام است.

صفوی با اشاره به اقدامات متعدد در راستای کمک به رونق اقتصادی استان، عنوان کرد: این تسهیلات به منظور نگهداشت و افزایش تولید و اشتغال در بنگاه های اقتصادی، توسعه واحدهای صنعتی و معدنی و صنوف تولیدی موجود ( بازسازی و نوسازی ) و تکمیل طرحهای نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالاتر از 60 درصد است.

  مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان بوشهر در ارتباط با شیوه اولویت بندی طرح ها، خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی طرح، رسیدن به بهره برداری و تکمیل زنجیره ارزش از مهمترین عوامل در اولویت تخصیص تسهیلات به طرح ها بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات سفر رییس جمهور به بوشهر

پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات سفر رییس جمهور به بوشهر