مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 07:252023-12-14اقتصادي

معاون استاندار آذربایجان غربی: به دنبال تثبیت بازار گوشت مرغ هستیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: بازار عرضه مرغ گرم در استان متعادل شده و سعی می کنیم وضعیت را به تثبیت برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: بازار عرضه مرغ گرم در استان نسبت به یک ماه گذشته متعادل شده و سعی می شود با مدیریت آن، وضعیت این بازار پرتقاضا تثبیت شود.

 وی افزود: در آستانه شب یلدا و ایام فاطمیه علاوه بر کشتار روزانه و عادی مرغ، 20 تن مرغ منجمد برای مصارف هیئت های مذهبی و 50 تن نیز برای عرضه در تعاونی های کارگری، فرهنگیان و کارمندی و 30 تن برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است.

کرمی اظهار کرد: برای تعادل بازار همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها لازم است و در این زمینه پلیس و نیروی انتظامی باید بیشتر با تنظیم بازار همکاری داشته باشد.

وی گفت: لازم است تا با هماهنگی با کشتارگاه ها و برنامه ریزی های دقیق در آستانه شب یلدا کشتار مرغ افزایش یابد تا مشکلی در عرضه وجود نداشته باشد.

کرمی با اشاره به شیوه نامه تولید و عرضه مرغ گوشتی اضافه کرد: شیوه نامه لازم پیش تر تدوین شده و باید تلاش شود با بومی سازی و به روز رسانی آن بتوان چالش های مقطعی در این باره را رفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار آذربایجان غربی: به دنبال تثبیت بازار گوشت مرغ هستیم

معاون استاندار آذربایجان غربی: به دنبال تثبیت بازار گوشت مرغ هستیم