مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-05ورزشي

لارستان میزبان مسابقه فوتسال ایران و روسیه شد


با حضور فرماندار ویژه لارستان در فدراسیون فوتبال سومین نشست هماهنگی دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه به برگزار شد که رییس کمیته فوتسال وضعیت را برای برگزاری این رویداد در لارستان خوب ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان امروز برای سومین بار به منظور هماهنگی بیشتر دیدارهای دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن جلسه فدراسیون فوتبال در تهران دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که سید شروین اسبقیان مشاور و مدیر کل حوزه وزارتی ورزش و جوانان، اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته فوتسال، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، خداجو  مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان و قنبری و طارمی زاده روسای هیات های فوتبال استان فارس و لارستان و سایر مسوولان نیز حضور داشتند، در خصوص بازی دو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی روسیه بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته فوتسال در سخنانی اظهار داشت: در ابتدا باید از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و تاج ریاست فدراسیون فوتبال به جهت حمایت از فوتسال تشکر و قدردانی داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لارستان میزبان مسابقه فوتسال ایران و روسیه شد

لارستان میزبان مسابقه فوتسال ایران و روسیه شد