مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-06اقتصادي

تولید 418 مگاوات برق در شهرک های صنعتی کشور تا سال آینده


معاون وزیر صمت از تولید 418 مگاوات برق در شهرک های صنعتی کشور تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: باید هرچه سریعتر شرکت های تولیدی فعال در خصوص واگذاری سند مالکیتشان تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت ظهر امروز در دیدار با صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی گیلان در شهرک صنعتی رشت، با تأکید بر تأمین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی اظهار کرد: باید تمامی امکانات زیرساختی از جمله امکانات برق، گاز و آب در شهرک های صنعتی تأمین شود و در این خصوص 418 مگاوات برق تا پایان سال آینده در شهرک های صنعتی تولید می شود.

وی با اشاره به عدم وجود مشکل در تعیین سند شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی گفت: باید هرچه سریعتر شرکت های تولیدی مشغول به فعالیت در شهرک های صنعتی گیلان در خصوص واگذاری سند تعیین تکلیف شوند.

معاون وزیر صمت با تاکید بر لزوم توجه به تامین ارزی واحدهای تولیدی گیلان افزود: مشکلات ارزی واحدهای تولیدی در کشور و از جمله گیلان باید هرچه سریعتر برطرف شود.

مقیمی، یکی از دغدغه های مهم شرکت های تولیدی و صنعتی را تامین مواد اولیه دانست و بیان کرد: وزارت صمت و دولت سیزدهم برنامه ویژه ای در تامین مواد اولیه برای شرکت های تولیدی و صنعتی دارد زیرا بدون مواد اولیه عملا کار کارخانه مختل می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 418 مگاوات برق در شهرک های صنعتی کشور تا سال آینده

تولید 418 مگاوات برق در شهرک های صنعتی کشور تا سال آینده