مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:462023-12-10سياسي

75 زندانی با کمک ستاد دیه استان سمنان آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس هیأت امنای ستاد دیه استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران عملکرد این ستاد را تا پایان آبان ماه 1402 اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در نظام حقوقی و رویه قضایی، سنت حسنه کمک به زندانیان نیازمند پیش بینی شده و در روایات دینی نیز بازگشت شرافتمندانه زندانی به آغوش خانواده و جامعه توصیه و مورد تحسین قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: ستاد دیه استان سمنان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه توانسته است با آزادی 75 زندانی جرائم غیرعمدی و مالی به روش های مختلفی ازجمله جلب مشارکت خیران نیک اندیش و اشخاص صاحب نفوذ، بسیاری از خانواده های زندانیان را شاد کند.

عبداللهی با اشاره به بخشی از فعالیت های ستاد دیه استان سمنان برای آزادی زندانیان افزود: انجام اقداماتی همچون برگزاری دوره های مشاوره و مددکاری با شکات و اصحاب پرونده برای اخذ رضایت بدون دریافت مابه ازای طلب، پیگیری ارائه دادخواست های اعسار به محاکم قضایی و اختصاص تسهیلات بانکی کم بهره به زندانیان و ارفاقات قانونی دیگر را می توان ازجمله اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی گفت: کل بدهی زندانیان آزادشده مبلغ 283 میلیارد ریال و مساعدت مالی نیکوکاران نیز مبلغ 29 میلیارد و 612 میلیون ریال بوده است که از مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 زندانی با کمک ستاد دیه استان سمنان آزاد شدند

75 زندانی با کمک ستاد دیه استان سمنان آزاد شدند