مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-04سياسي

جزییات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری در خوزستان


رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) آذرماه در خوزستان و همزمان با سراسر کشور با حضور داوطلبان برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) آذرماه در خوزستان و همزمان با سراسر کشور با حضور داوطلبان برگزار می شود.

پیمان رحمتی در گفت و گو با ایسنا در خصوص برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی در اجرای مواد 5،11، 21و 28 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نسبت به برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری (طراحی) در آذرماه 1402 در پایه سه به طور هماهنگ در خوزستان و همزمان در سراسر کشور اقدام می کند.

وی افزود: مطابق با ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان صرفا مدارک مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور صدور پروانه اشتغال به کار مورد تایید هستند و همچنین مطابق ماده6 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان رشته معماری جزء رشته های اصلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری در خوزستان

جزییات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری در خوزستان