مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-25سياسي

برگزاری یادواره خانگی شهید «حمید قاسم خانی» در کوهبنان


چهل ویکمین سالگرد شهادت شهید حمید قاسم خانی در کوهبنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، صبح امروز و همزمان با هفته بسیج به همت گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) یادواره خانگی شهید حمید قاسم خانی با حضور امام جمعه و جمعی از مسؤولان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: شهدا راه خود را انتخاب کردند و با زندگی کوتاه به مرحله ای رسیدند که باید پرواز می کردند و آسمانی می شدند.

امام جمعه کوهبنان افزود: ما نیاز به شهدا و برگزاری یادواره برای آنان داریم تا راه خود را به خوبی انتخاب و ادامه بدهیم در حالی که شهدا نیازی به این برنامه ها ندارند چون آنان راه خود را خیلی خوب انتخاب کردند و رستگار شدند.

وی ادامه داد:جا دارد در بحث معرفت و بصیرت افزایی برای قشر جوان و نوجوان گام برداریم یادواره شهدا می تواند در این راستا مهم باشد.

 ایزدی گفت: بسیاری از آسیب ها بدلیل عدم آگاهی و غفلت انجام می شود، بنابراین در جلسات شهدا باید بر آگاه سازی و روشنگری تاکید شود چون شهدا بر حجاب، حیا و عفاف، رعایت حلال و حرام تاکید داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس: شهید حمید قاسم خانی کوهبنانی در 15مهرماه سال 1341 در محله اپوروار کوهبنان بدنیا آمد، تا سوم راهنمایی به تحصیل ادامه داد و با شروع انقلاب اسلامی همگام با مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره خانگی شهید «حمید قاسم خانی» در کوهبنان

برگزاری یادواره خانگی شهید «حمید قاسم خانی» در کوهبنان