مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 00:052023-11-23حوادث

نقشه کودکانه برای فرار از خانه


مرگ کارگر بر اثر سقوط به داخل دستگاه صنعتی/ 5 مسئول آموزش و پرورش مینودشت به دادسرا احضار شدند/ قتل خواهرزاده به دست دایی مسلح/ قصاص برای قاتل دختر 6 ساله/ پایان زندگی 2 محکوم به قصاص/ نقشه کودکانه برای فرار از خانه/ محاکمه غیابی عروس فرار به اتهام ضرب و شتم پدر شهر - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (پنجشنبه دوم آذرماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  مرگ کارگر بر اثر سقوط به داخل دستگاه صنعتی یکی از کارگران کارخانه پارس نئوپان نشتارود استان مازندران به علت سقوط در دستگاه جان باخت.

بیشتر بخوانید 5 مسئول آموزش و پرورش مینودشت به دادسرا احضار شدند دادستان مینودشت از ارجاع پرونده بروز حادثه در اردوی دانش آموزی این شهرستان برای بررسی کارشناسی و احضار 5 نفر به دادسرا خبر داد.

بیشتر بخوانید قتل خواهرزاده به دست دایی مسلح پلیس در تعقیب مرد میانسالی است که روز دوشنبه خواهرزاده خود را در شیراز به قتل رساند.

بیشتر بخوانید قصاص برای قاتل دختر 6 ساله مردی که پس از رابطه پنهانی با زن جوان، دختر 6 ساله او را به قتل رسانده بود با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

بیشتر بخوانید پایان زندگی 2 محکوم به قصاص 9 زندانی که در پرونده های جداگانه به اتهام قتل محکوم به قصاص شده بودند صبح دیروز در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه کودکانه برای فرار از خانه

نقشه کودکانه برای فرار از خانه