مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-14سياسي

تاکید و دستور مهم رهبر انقلاب به نیروهای مسلح


سردار شیرازی، رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز به لطف خدا و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت قرار گرفته و به دستاوردهای بسیار قابل توجه ای رسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی که صبح امروز (پنج شنبه) در محل ستاد ارتش برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: آموزش و تربیت یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ما باید با استفاده از تجربیات گرانقدر دفاع مقدس و دانش اساتید محترم بتوانیم جوانان را برای تعالی ایران اسلامی تربیت کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره به ما در نیروهای مسلح تاکید دارند که کاری در تراز انقلاب اسلامی انجام دهید و این تراز انقلاب اسلامی بسیار والا است که رسیدن به این نقطه کار آسانی نیست و باید با مجاهدت و تلاش فراوان به آن سمت حرکت کنیم.

رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز به لطف خدا و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت قرار گرفته و به دستاوردهای بسیار قابل توجه ای رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید و دستور مهم رهبر انقلاب به نیروهای مسلح

تاکید و دستور مهم رهبر انقلاب به نیروهای مسلح